Stage in Amerika! - Reisverslagen van Suzanne de Roo - WaarBenJij.nu Stage in Amerika! - Reisverslagen van Suzanne de Roo - WaarBenJij.nu
Stage in Amerika!

Om mijn studie af te ronden ga ik 4 maanden stage lopen in Amerika! Dit ga ik doen bij Minitube of America, een bedrijf dat veel onderzoek doet naar vruchtbaarheid en voortplanting van allerlei diersoorten. Het bedrijf is gevestigd in Verona (Wisconsin). Na afloop van mijn stage ga ik nog een aantal weken reizen door Amerika, waarna ik weer terugkeer naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2014

Braziliaanse ski-les en grootse verzamelingen

11 Maart 2014

Bijna zomer in NL? Nog steeds winter in Wisconsin!

22 Februari 2014

Geweldig weekend in NYC en kennismaking Minitube

01 Februari 2014

Eindelijk is het dan zover!
Suzanne

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4024

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Stage in Amerika!

Landen bezocht: